Sari la conținut

[Tutorial] Cum executam un "compile" unui plugin


q4e

Postări Recomandate

Salut, in acest tutorial va voi arata cum sa faceti "compile" la un plugin sourcemod foarte usor. Tin sa precizez ca si eu sunt oarecum "incepator" la acest capitol, asa ca nu voi merge asa de "in-depth" cu subiectul, va voi lasa totusi un link cu niste tutoriale pe larg.

  • "Compile" reprezinta actiunea ulterioara modificarii "sursei" (fisier .sp) al pluginului. Majoritatea pluginurilor pe care le downloadati au linkuri pentru "download plugin" si "download source", ei bine, "source" asta este un fisier .sp(care poate fi deschis in Notepad, evident), respectiv "pluginul in sine", fisierul in care a fost facut pluginul. 
  • Prin "compile" transformal fisierul .sp intr-un fiser de tip .smx (pe care mai apoi il putem pune in "plugins")

AICI AVETI NISTE TUTORIALE MAI PE LARG: https://wiki.alliedmods.net/Compiling_SourceMod_Plugins 

Asadar, prin modificarea sursei, modificam VIITORUL pluginul in sine(care va rezulta din "compile"), dar trebuie sa fim atenti, orice modificare gresita a sursei va rezulta intr-un compile gresit!!

Parca ziceam ca nu merg "in-depht" :)). Anyway, sa luam un exemplu concret:

Am downloadat sursa pluginului "Admin tags | Scoreboard" (o sa postez pluginul in sectiunea "plugins"

Dupa ce am downloadat sursa, o deschidem. Sursa arata cam asa: (am incercuit ce dorim sa modificam)

In exemplul de fata eu doresc sa modific tag-urile, sa scot "head-admin" si sa le customizez dupa gradele de pe serverul meu, urmand modelul. Dupa ce am modificat, va arata cam asa: 

  • Dupa ce am modificat sursa dupa cum am dorit, intram pe Sourcemod Compiler
  • Selectam fisierul .sp modificat si apasam pe compile. 
  • Daca nu ne apar erori, apasati pe linkul dat sub compile, si downloadati-va fisierul .smx, pe care il puteti pune in addons/sourcemod/plugins.